De camperbus van binnen

25 juli 2019 - Oosterhout, Nederland

Dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties!
Misschien willen jullie ook foto’s van de binnenzijde van de camperbus zien. Die kun je nu bekijken bij de foto’s. Dit zijn nog foto’s van de vorige eigenaren.

$_86 (5)

Zoals jullie kunnen zien is de binnenkant van de camperbus net zo vrolijk en kleurig als de buitenzijde van de camperbus. We willen nog wel wat kleine dingetjes aanpassen:
- Een zeil op de vloer in plaats van vloerbedekking (veegt makkelijker op de camping);
- Nieuwe hoezen om de kussens;
- Misschien wat kleurrijkere gordijnen als we een leuk stofje tegenkomen.

Zaterdag  de 13e zijn we samen naar de lapjesmarkt in Utrecht geweest. Deze markt is iedere zaterdag van 8:00 tot 13:00 in Utrecht.  Op de lapjesmarkt vonden we een leuke blauwe stof met bloemen/mandala’s die ons hartstikke leuk lijkt om de kussens mee te bekleden.

Leuke stof voor de kussens

Helaas hadden we op dat moment de camperbus nog niet opgehaald en wisten we niet hoe lang, hoog en breed de kussens waren en konden we dus niet direct wat van de stof meenemen. Binnenkort gaan we dus weer een keertje naar de Lapjesmarkt om de stof op te halen.