Vijftiende dag: terug naar huis

26 augustus 2019 - Oosterhout, Nederland

Vannacht hebben we voor de laatste keer in deze vakantie in onze camperbus geslapen. Vanavond slapen we weer in ons eigen bed. We hebben daarom een klein beetje uitgeslapen en omdat we toch tijdens de rit geen grote stop gepland hebben, hebben we vanmorgen ook rustig aan gedaan. Het wordt vandaag weer een veel te warme dag en dus genieten we nog even van de schaduw van onze campingplek terwijl we een kopje koffie drinken.
Om klokslag12 uur rijden we de camping af.
We rijden alweer door een Belgisch landschap wat een aaneenrijging is van steden en dorpen. De maximumsnelheid is bijna continue 50 km net als gisteren en net als gisteren ook nu weer veel rotondes. Het is weer vreselijk warm. We lezen 38 °C op zo’n bord langs de weg. Echt van dat weer waar wij echt niet tegen kunnen en ook echt chagrijnig van worden.
Wij hadden verwacht dat we onderweg wel ergens een lekker bakkertje of supermarkt tegen zouden komen. Dat gebeurde pas om half 2. Eerder hadden we wel borden gezien voor supermarkten, maar dan moest je altijd net naar rechts als onze weg naar links ging of naar links als onze weg naar rechts ging.
Bij de supermarkt kopen we 2 eclairs en nog maar weer eens een baguette. Omdat we, gezien de route tot nu toe, niet verwachten dat we snel een leuk plekje vinden, beleggen en eten we onze baguette op de parkeerplaats van de supermarkt.
Onderweg besluiten we spontaan om bij een vriendin van Kristel langs te gaan. Ze woont in Veenendaal en wil ook erg graag onze camperbus zien. Om eerlijk te zijn hebben we ons weer een beetje verkeken op de afstand. Met de camperbus is alles toch net een stukje verder dan verwacht. Uiteindelijk komen we met deze omweg en een pauze bij de Burger King om 22:00 weer thuis.
Helaas de vakantie zit er weer op.

1. Tante Nel:
    5 september 2019
    Goed gedaan hoor! Dit pakken ze jullie niet meer af.
    Een hele rijervaring en veilig thuis .
    Mooie verhalen ik heb er van genoten
    🏆😎🥾👣😋😀
  2. Linda:
    6 september 2019
    Mooie reis dames. Leuke avonturen beleefd met jullie camper. Ben nu al benieuwd naar jullie volgende trip!
  3. Herman bos:
    6 september 2019
    Ik heb weer met plezier jullie verhalen gelezen ,ik kijk alweer uit naar de volgende trip .groetjes Herman
  4. Frank Janssen:
    Weer veilig thuis.
    Genoten van jullie reisverslagen
  5. Jeanne:
    6 september 2019
    weer thuis een hele belevenis mooi reis verslag groetjes jeanne
  6. Mariska Bijsterveld:
    7 september 2019
    Weer heerlijk genoten van jullie avontuurlijke reis naar en door Frankrijk.
  7. Moekie:
    10 september 2019
    Op voor de volgende leuke reis was mooi om te lezen welkom terug Moekie.