Voorbereidingen voor onze vakantie.

29 augustus 2016

Wederom hebben we onze vakantie naar West-Amerika uitgesteld en hebben we een ‘veilige’ bestemming in Europa uitgezocht.
We willen naar Noord-Ierland. Noord-Ierland klinkt misschien wat gewoontjes, maar er is daar een hoop aan mooie natuur te beleven.
Omdat er in het gebied waar wij naar toe willen gaan, geen goede georganiseerde reis beschikbaar is, of althans, niet één, die aan onze verwachtingen voldoet, hebben we dit jaar alles zelf geregeld.
We verblijven in 4 accomodaties in de periode 30-08 t/m 15-09-2016. We hebben geprobeerd bijzondere locaties uit te zoeken, maar omdat we wat laat waren met boeken was de keuze soms beperkt. Of de leuke accomodaties waren niet op onze geplande route.
De reis ziet er als volgt uit:
- Schiphol – Belfast.
- County Down: verblijf in Birch Eco Cottage (van berkenhout en ecologisch), o.a. bezoek aan Mourne Mountains, Tollymore Forest park en Ward Castle.
- The Glens: verblijf in the Barbican (de toren van een kasteel), o.a. bezoek aan the Glens, Glenarm Castle en the Gobbins.
- Giant’s Causeway: verblijf in ropebridge cottage (originele cottage), o.a. bezoek aan the dark hedges, Carrick-a-rede ropebridge, Giant’s Causeway en Dunluce Castle.
- County Tyrone: verblijf in Mill Lodge (met hot tub), o.a. bezoek aan Beaghmore Stone Circles en An Creaghan.
- Overnachting in hotel bij Belfast International airport – Belfast- Schiphol.

We vliegen met Easyjet, dus het wordt spannend of we wel gaan vliegen. De afgelopen weken hebben de piloten gestaakt en ook het algemene grondpersoneel op Schiphol heeft in de afgelopen weken stiptheidsacties gehouden.

1. Herman bos:
    30 augustus 2016
    Ziet er spannend ,veel plezier en tot schrijfs.
  2. Pa Janssen:
    30 augustus 2016
    Nou Kristel en Angele, ik wens jullie een hele fijne vakantie toe.
    Liefs pa.
  3. Bea:
    30 augustus 2016
    Fijne vakantie en veel reisplezier. Ik kijk uit naar jullie belevenissen!!!

Liefs
    Bea.
  4. Linda:
    30 augustus 2016
    Wat leuk weer een reisblog! En de reis ziet er tof uit.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. En tuurlijk gaan jullie zometeen het luchtruim in!
    Heel veel plezier!
  5. Roel:
    30 augustus 2016
    Veel plezier, goede reis en doe niets dat ik ook niet zou doen!
  6. Femke:
    30 augustus 2016
    We duimen voor een goede reis, fijne vakantie!
  7. Nel:
    30 augustus 2016
    Geniet van jullie vakantie!
  8. Mariska Bijsterveld:
    31 augustus 2016
    Hoi zus en Angele,

Super leuk weer om jullie te volgen. Jullie reis ziet er goed uit. Ben heel benieuwd naar de verhalen. Heerlijk samen genieten.

2 kusjes van Chloë en Joni.
  9. Buurvrouw en brian:
    31 augustus 2016