Dag 23: terug naar huis

19 september 2018 - Calgary, Canada

Weer: fris, bewolkt
Aantal km’s gereden vandaag: 132 km
Aantal km’s gereden totaal: 2908 km
Gespotte dieren: herten, berggeit, coyote

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan. Om 6 uur ging de wekker. De laatste spulletjes werden nog ingepakt, de laatste dingetjes  schoongemaakt, afval gedumpt, afvalwater geloosd en de camper netjes afgekoppeld.
Net na achten vertrokken we naar Calgary. Het verkeer zat goed mee en met 1 tussenstop waren we om kwart over 10 bij Best Tim RV Rental in Calgary.
Na de inspectie van de camper en de afhandeling van de documenten, moesten we even wachten om met de shuttle service van 11 uur naar het vliegveld te rijden. Om kwart over 11 waren we al op het vliegveld. En dat terwijl ons vliegtuig pas om 10 over 3 vertrekt.
We hebben gratis wifi op het vliegveld, dus onder het genot van een kopje koffie plaatsen we de foto’s en de laatste 2 verhalen en surfen wat op internet.
Morgen om 8:00 Nederlandse tijd landen we op Schiphol.

1. Bea:
    19 september 2018
    Weer genoten van jullie mooie reis en de foto"s, erg leuk, hartelijk bedankt dat ik mee mocht genieten!!!
  2. Pa Janssen:
    19 september 2018
    Een vakantie om nooit te vergeten , dank voor de mooie verhalen en evenzo mooie foto's
    Goeie reis naar huis toe.
    Groetjes pa.
  3. Frank Janssen:
    20 september 2018
    Good flight back home !!!
  4. Wendy Koedoot:
    20 september 2018
    Wat een geweldig reis hebben jullie weer gemaakt. Was leuk om met jullie mee te reizen zo.
  5. Moekie:
    20 september 2018
    Heb genoten was mooi wat jullie hebben laten zien groetjes Ma.
  6. Mariska Bijsterveld:
    20 september 2018
    Het was weer fijn om jullie te volgen. Zo beleven we jullie reis ook mee. Mooie reis om op terug te kijken.
  7. Herman bos:
    21 september 2018
    Ik heb genoten van jullie verhalen en zie al weer uit naar de volgende reis .groetjes Herman Bos