Tiende dag: Wandeling bij Mickleton

7 juni 2018 - Mickleton, Verenigd Koninkrijk

Wandeling bij MickletonDe laatste dag van deze vakantie. Wat gaat zo’n vakantie toch altijd snel voorbij. Op zo’n laatste dag doen we meestal wat rustiger aan. Vanmorgen zijn we eerst naar een Farm shop gegaan, omdat we daar bijna alle dagen langsreden. Het was een mooie grote winkel met veel lekkernijen. We hebben jam, piccalilly, kaas en cider gekocht.
MickletonDaarna zijn we naar Mickleton gereden voor een rondwandeling van 6,4 km (=4 mile). Mickleton is een heel klein stadje dat blijkbaar gebouwd is in een tijd dat er nog geen auto’s waren. In de jaren daarna is er blijkbaar nog nooit de moeite genomen om parkeergelegenheden te bouwen. Alle auto’s stonden langs straten die eigenlijk al te smal waren. Na twee rondjes door het stadje op zoek naar een parkeerplaats, hebben we onze auto ook maar op die manier geparkeerd.
Wandeling bij MickletonDe wandeling begon bij de kerk en ging via wat grasland al snel langs wat akkers en vervolgens over  wat weilanden met schapen. Toen we al een flink stuk gewandeld hadden werden we overvallen door een flinke regenbui. Ondanks dat deze voorspeld was, hadden we deze niet zien aankomen en stonden we zonder jassen onder een boom te schuilen tot het wat minder regende. Na een kwartiertje liepen we weer verder. Al snel ging de Wandeling bij Mickletonwandeling een bos in. Deze afwisseling: akkers, weilanden en bos, kwam steeds weer terug in de wandeling en maakte de wandeling erg veelzijdig. Toen we langs de Hidcote gardens kwamen, zijn we even in het winkeltje gaan neuzen. Al met al was het een leuke ontspannen en afwisselende wandeling.
Terug in de bewoonde wereld zijn we naar de Tesco geweest om allerlei lekkers te kopen, wat we mee terug wilden nemen naar Nederland.
Vanavond de tas inpakken en morgen weer vroeg op weg naar Nederland.

1. Pa Janssen:
    8 juni 2018
    Al met al toch weer een mooie vakantie gehad.
    Ik wens jullie een voorspoedige reis naar huis toe.
    Groetjes pa.
  2. Mariska Bijsterveld:
    8 juni 2018
    Geniet nog van jullie laatste dag daar. Ik heb weer genoten van jullie leuke verhalen en mooie foto's.

Goede terugreis voor morgen!!
  3. Moekie:
    8 juni 2018
    Was heel mooi heb genoten welkom terug.
  4. Herman bos:
    9 juni 2018
    Ik heb genoten van jullie verhalen en zal het weer missen ,aan alles komt een einde dus ook aan deze vakantie op naar de volgende en veel groetjes ,Herman .
  5. Linda:
    9 juni 2018
    Wat een leuke vakantie zeg! Leuk om jullie avonturen weer te lezen. Binnenkort weer😀
  6. Bea:
    13 juni 2018
    Beter laat, dan nooit! Maar nog hartstikke bedankt voor de leuke reisverhalen en de mooie foto's, ik heb weer met veel plezier jullie verhaaltjes gelezen en de foto's bewonderd. Dank voor de moeite die jullie doen om het met anderen te delen.
  7. Fred:
    13 juni 2018
    Ook van mij nog een late reactie omdat ik achter was met lezen, nu ben ik weer bij, maar zijn jullie al thuis. Het was weer een waar genoegen met jullie mee te leven