Mourne Mountains

31 augustus 2016 - Mourne Mountains, Verenigd Koninkrijk

Deze foto werd gemaakt op 31 augustus 2016 in Mourne Mountains, Verenigd Koninkrijk met een Canon Eos 600D.

2 september 2016
    Hoi Angele en Kristel,
    Mooi en leuk verslag over jullie bezoek aan Belfast. Eerst naar het tourist office bespaart idd een zoektocht en zere voeten van het lopen. Wij maken altijd gebruik van de "hop on hop off" bus bespaart een hoop loopwerk. Maar ja: wij zijn een heel stuk ouder.
    Mooie foto's van het Landschap !

Groetjes van Frank & Ria
  2. Angele:
    15 september 2016
    @ Frank:
    Wij maken eigenlijk nooit gebruik van de Hop on Hop off bus, maar ik had het voor dit keer als een optie open gehouden. Doordat het een beetje anders liep en we pas laat in het centrum kwamen, was het niet meer interessant.
    Normaal gaan we altijd EERST naar de toerist informatie, maar nu (doordat het al later was) besloten we, om niet links naar de toerist informatie te gaan, maar rechtdoor op zoek naar die murals. Tja, nu weten we ook weer, waarom we altijd eerst naar de toerist informatie gaan ;^)