Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Achtste dag op Madeira: Botanische tuin van Funchal en Christo Rei 26 mei '17 Funchal, Portugal 6
Zevende dag op Madeira: een niet gevonden wandelroute en zwemmen in Porto Moniz 25 mei '17 Porto Moniz, Portugal 1
Zesde dag op Madeira: relaxen en wandelen bij Ponta de são Lourenço 24 mei '17 Ponta De São Lourenço, Portugal 5
Vijfde dag op Madeira: boven de wolken bij Santana 23 mei '17 Santana, Portugal 3
Vierde dag op Madeira: Funchal 22 mei '17 Funchal, Portugal 1
Derde dag op Madeira: Levada wandelingen en uit eten 21 mei '17 Ribeiro Frio, Portugal 2
Tweede dag op Madeira: Avontuurlijke rit en onze eerste levada-wandeling 20 mei '17 25 Fontes Falls, Portugal 2
Eerste dag op Madeira: op zoek naar de tuinen 19 mei '17 Jardim Tropical Monte Palace, Portugal 4
Reis naar Madeira: een bom in onze tas en een vliegtuig dat niet kan landen, deel 2. 18 mei '17 Luchthaven van Madeira, Portugal 1
Reis naar Madeira: een bom in onze tas en een vliegtuig dat niet kan landen, deel 1. 18 mei '17 Luchthaven van Madeira, Portugal 5